پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی

۷ بازديد ۰ نظر

پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی

دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهیدانلود پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینهومبانینظریتحقیقذهنآگاهیپیشینهومبانینظریتحقیقآگاهی

-------

پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی
پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 24
قیمت: 58190 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏ارزش برند
‏یو و دانزیو‏2 Yoo and Donthu
‏(2001) ارزش برند را به عنوان تفاوت بین پاسخ های مصرف کنندگان به محصولاتی با برند های اصلی در مقایسه با محصولات بدون نام تجاری ،که هردو محصول دارای ویژگی های یکسان اند و از محرک های بازاریابی یکسانی بهره می گیرند ،تعریف می کنند(‏گازوین لای و همکاران ،2011)‏.
‏تعداد زیادی از محققان روی اینکه چگونه مصرف کنندگان برای برند ارزش قائل می شوند و ‏
‏جنبه های متعدد ارزش برند را مشاهده می کنند مطالعه کرده اند.فوا و پندجاست ‏3 Phau and Prendergast
‏ (2000)دریافتند که نام تجاری لوکس یک مفهوم ذهنی و شامل انحصاری بودن،کیفیت،آگاهی برند و هویت برند می باشد .لی‏4 Lee
‏ (2001) دریافت که برند ،نوع فروشگاه و نرخ تخفیف به طور مستقیم و غیر مستقیم ارزیابی مشتری را از یک برند تحت تاثیر قرار می دهد .چوی‏5 Choi
‏ (2004) هفت فاکتور(لذت ،اعتماد ،تمایز ،خوشنامی ،ارزش اقتصادی ،پذیرش اجتماعی و موقعیت اجتماعی ) که ارزش برند را ایجاد‏
‏ می کنند پیشنهاد می کند،او دریافت که لذت ،تمایز ،ارزش اقتصادی و پذیرش اجتماعی ،نگرش مشتریان را به برند به طور معنی داری تحت تاثیر می گذارد.علاوه براین ،هر دو فاکتور لذت و اعتماد فاکتورهای مهمی در ایجاد ترجیحات مشتریان و ساختن تصمیمات خرید آن ها می باشند .این نتایج اهمیت سمبولیک و احساسی سودهای محصول که ناشی از برند می باشد را نشان می دهد .علاوه براین چوی (2003) ‏معتقد است که انگیزه خرید ،ریسک آگاهی و رفتار خرید مصرف کنندگان ، فاکتورهای اصلی هستند که ارزش برند مشتریان را تحت تاثیر می گذارند (کیم وهمکاران،2010). محققان ارزش ادراک شده برند را با ابعاد چندگانه ای اندازه گیری می کنند .ویجرون و جانسون ‏6Vigneron and Johnson
‏ (2004) پنج ارزش ادراک شده را پیشنهاد می کنند ،که به طور معنی داری فرآیندهای تصمیم مشتری مربوط به انتخاب برند را تحت تاثیر می گذارند شامل ارزش آشکار

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق ذهن آگاهی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.